Van: Bol.com
Datum: 27-11-2024
Onderwerp: Belangrijke melding: Dubbele betaling geconstateerd
Belangrijke melding over uw betaling
Beste klant,
Wij hebben geconstateerd dat er een dubbele betaling is verwerkt voor uw recente bestelling bij Bol.com. Dit is een fout van onze kant en wij bieden hiervoor onze excuses aan.
Bestelnummer: #BOL-****
Wij zullen dit direct voor u oplossen:
– De dubbele betaling is geidentificeerd en gemarkeerd voor terugbetaling
– U hoeft hier verder niets voor te doen
– Het bedrag wordt automatisch teruggestort op uw rekening
Voor een snelle verwerking van uw terugbetaling, klik op onderstaande knop:
Direct terugbetaling ontvangen [link]
De terugbetaling wordt binnen 3-5 werkdagen verwerkt op de door u gebruikte betaalmethode.
Heeft u vragen? U kunt ons bereiken via:
Telefoon: 030-*********** (ma-zo 08:00-22:00)
Chat via uw Bol.com account
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Bol.com