Onderwerp: Actie vereist: Uw betaling van €147.45 kon niet worden verwerkt
Datum: 2024-12-09
Afzender: Zilveren Kruis Team
Ontvanger: ******@*******
Beste,
We hebben geprobeerd een zorgkostenfactuur te verwerken, maar de
automatische incasso van € 147.45 kon niet worden uitgevoerd.
Uw zorgverlener heeft ons een factuur gestuurd voor zorgkosten. Het bedrag
van € 147.45 dient u zelf te betalen. Helaas is de automatische incasso mislukt.
Controleer uw saldo of neem contact op met uw bank om het probleem op te
lossen. U kunt het bedrag ook direct betalen via een andere betaalmethode,
zoals een creditcard of betaalpas, om onderbrekingen in uw verzekering te
voorkomen.
Klik op de onderstaande knop en log in op uw Mijn Zilveren Kruis Account
om de factuurgegevens te bekijken en veilig te betalen:
Log in op Mijn Zilveren Kruis Account (Link)
Als u verdere vragen heeft, kunt u de details van uw factuur bekijken onder
“Afgehandelde facturen” in uw Mijn Zilveren Kruis Account.
Met vriendelijke groet,
Zilveren Kruis
Zilveren Kruis is onderdeel van Achmea